دانشگاه های هلند

دانشگاه های هلند

 

دانشگاه های هلند از نظر آموزشی در درجه ممتازی قراردارند و دو دانشگاه آمستردام و دانشگاه فناوری دلف در رنکینگ جهانی دو جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان می باشند، یکی از ویژگی های دانشگاههای هلند که دانشجویان بین المللی را مجذوب خود کرده این است که در دانشگاه های هلند دانشجو می تواند به انتخاب خود به زبان انگلیسی یا هلندی به ادامه تحصیل بپردازد.

هلند اولین دانشگاه غیر انگلیسی زبان است که از زمان های گذشته دروس مختلف را به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه میداد. طبق آماری که توسط موسسه تایمز منتشر شده 13 دانشگاه از دانشگاه های هلند در رده های زیر 200 جهان قرار دارند. طبق این آمار دانشگاه دلفت با رتبه 59، در رتبه اولین دانشگاه هلند قرار گرفته و پس از آن دانشگاه آمستردام در رتبه 63، دانشگاه واخنینگن 65 و دانشگاه تیلبورخ در رتبه 198 جهان قرار گرفته است.

تحصیل در کشور هلند رایگان نیست اما دانشجویان می توانند از وام و کمک هزینه های تحصیلی که دانشگاه های کشور هلند به دانشجویانش ارائه می دهد استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم دانشگاه های هلند را بطور کامل به شما معرفی کنیم. اگر قصد مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی را دارید، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران متخصص و مجرب ما سایا مشاور پارس تماس بگیرید و در زمینه مهاجرت تحصیلی مشاوره رایگان دریافت نمایید

برای تحصیل در هلند با ما تماس بگیرید. 

5/5 - (3 امتیاز)
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
منو